|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Robak
Administrator
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 84 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:06, 07 Sie 2008 |
|
Brothers In Arms: Hell's Highway jest kontynuacją doskonałej serii taktycznych FPS'ów Brothers In Arms. W nowej części ponownie przeniesiemy się na front II Wojny Światowej, dokładniej mówiąc: na miejsce operacji Market Garden dokonanej przez wojaska Aliantów w 1944 r. Celem tej operacji było zdobycie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyśpieszyłoby zakończenie wojny. W nowej części BiA wcielimy się w Sierżanta Matt'a Baker'a i Sierżanta Joe "Red" Hartsock'a, doskonale znanych z poprzednich części serii.
To tyle z wprowadzenia, czas na szczegóły. Nadzorujący prace nad grą Pułkownik Antal zapytany podczas Ubidays 2008 o to, co w nowej odsłonie Brothers In Arms jest najważniejsze, nie mówił o realizmie, efektywności, czy przyjemności z grania. Powiedział: By być dobrym dowódcą, musisz kochać swoich żołnierzy. By zwyciężać, musisz potrafić ich poświęcać. I właśnie na ten ludzki aspekt położono największy nacisk. Scenariusz został skonstruowany w ten sposób, by gracze mogli sami podejmować poważniejsze decyzje co do swojego oddziału. Jeżeli już o oddziale mowa, jeżeli będziemy dobrze dowodzili naszym oddziałem prawie w ogóle nie będziemy musieli pociągać za spust - mamy od tego swoich żołnierzy.
Sama gra ma być bardziej dynamiczna i szybsza niż poprzednie części, ale nie straci na tym warstwa taktyczna. Wciąż będzie więcej dowodzenia i planowania, niż walki w stylu Call Of Duty. Lecz oczywiście gracz będzie mógł angażować się w walkę. Będzie można zachodzić przeciwnika od tyłu, podczas gdy on będzie przygwożdżony strzałami naszych żołnierzy. Gearbox zapowiedział, że poprawiona zostanie - i tak już wysoka - sztuczna inteligencja żołnierzy. Tak więc pomiędzy akcjami żołnierze będą raczej spokojni, będą umilać sobie czas rozmowami, także z głównym bohaterem. Kiedy nasi podkomendni będą patrolowali teren będą czujnie lustrować otoczenie z bronią w gotowości. Gdy członkowie naszego oddziału będą starali się ukryć w krzakach przed niemcami, będą zachowywali się jak najciszej. Natomiast gdy wrogowie będą ostrzeliwać naszą pozycję żołnierze będą zskoncentrowani i w pełnej gotowości bojowej. Taki rodzaj zachowania, pozwoli graczowi na bardziej intuicyjne dowodzenie naszymi zołnierzami.
Brothers In Arms: Hell's Highway ma być dużo bardziej filmowe. Gdy np. biegnąc uda nam się strzelić headshot'a, pojawi się spowolnienie czasu, a ekran przesunie się tak, by jak najlepiej ukazać tą akcję. Takie filmowe wstawki pojawiaja się tylko przy wyjątkowych akcjach, przy zwykłym celowaniu zza zasłony nie pojawi się taka wstawka.
Nowy Brothers In Arms ma pracować na Unreal Engine 3, więc mozemy się spodziewać świetnej oprawy graficznej.
Gearbox - twórcy BiA - ciągle przesuwają premierę nowej części, co oznacza, ze chcą jak najlepiej dopracować nowy tytuł. Według mnie poprzednie części serii Brothers In Arms były świetne i również z tą częścią pokładam duże nadzieje.
Trailer (Wg. mnie genialny!):
[link widoczny dla zalogowanych]
I Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Robak dnia Czw 21:28, 07 Sie 2008, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|